02 november 2007

Härlig fredag!

Idag när jag kom till Waynes för att avsluta veckan med en stunds stickfika fick jag se att Linköping knitters fyllde inte mindre än 5 bord, det borde innebära att vi var ca 20 personer. Härligt!

Det var full aktivitet - garnlangning, bok-bläddring, mönstertipsande, färgmatchande mm. Vi hade både långväga besök från en av ursprungsmedlemmarna och flera nytillkomna stickare. Jag hälsade på några av nykomlingarna, men inte alla, så jag vill passa på att hälsa er alla varmt välkomna! Och om ni inte redan gjort det så gå med i yahoo-gruppen (se länk i menyn till höger) där kommunicerar vi om lite allt möjligt stick-relaterat.

Dessutom väckte vi uppmärksamhet och fick flera glada kommentarer från folk som passerade och några stannade och pratade en stund och ville veta mer om oss.

En väldigt lyckad fredag helt enkelt!

(tyvärr bildlös dock, eftersom undertecknad glömde kameran hemma... men om någon av er andra har bilder att bidra med så maila mig så lägger jag upp dem.)

Inga kommentarer: